Livet går sitt eget håll!

Hej alla! Var tvungen att ta en pause och samla mig!
Hade inte planerat att det skulle handla om veckor!
I stort mår jag väldigt bra, men i min vandring till operationen var det många saker i mitt liv som också öppnades upp och fick dammas av.
Jag har för några veckor sedan brutit med min sambo efter 17,5 år. På tisdag flyttar jag till egen lägenhet!
Jag mår bra, men det är inte kul att vara den som väljer åt någon annan.
Jag kommer inte att skriva mer om detta, utan kommer att uppdatera alla er fina vad som hänt med kost och kropp de senaste veckorna, men jag tycker nog att ni förtjänar en förklaring varför jag behövt en lång tystnad!

Pax!
Jonaz xxx

Kategori: Jag
Therese:

Åh, det var väldigt tråkigt att höra men samtidigt glad att höra att du lever!! Önskar dig all lycka med flytten och ser fram emot att få läsa hur du mår för övrigt med gbp!!!! Stoooooor kram

Svar: Kram söta du! <3
Jonaz

Cecilia:

Vad tråkigt. :( Aldrig kul med uppbrott. Men vad glad jag blir att du äntligen skriver, började faktiskt bli väldigt orolig. Skönt att allt är okej med dig ändå. Och snart är det Eurovisiooooooon!!!! Kram!

Svar: Hehe, Är du i skåne nästa vecka missC. Det blir ju PARTY xxx
Jonaz

Marita:

GBP är terapeutiskt. Även för själ och hjärta. Det sägs att att drygt hälften av dem som genomgår en stor viktminskning lämnar eller blir lämnade.

Svar: Jepp, så sant! Behövde verkligen denna terapi!
Jonaz

Åsa:

Styrkekram till dig. Som tidigare inlägg sa så är det nästan 75% av alla förhållanden som spricker när den ena gjort en fetmaoperation. Man tror inte att det ska hända en själv men jag vet....jag har ju själv gått genom en skilsmässa efter min operation.
Jag vill ge dig en stor kram och styrka så du kommer genom detta!
//Åsa

Svar: Kram söta du! <3 xxx Tack för att du finns :D
Jonaz

shadaim12.wordpress.com:

Härligt att du är tillbaka =))
kram fina

Svar: Kram söta du! <3 xxx
Jonaz

matilda:

En stor kram till dig!

Svar: Kram söta du! <3
Jonaz

Gabriella:

Stora, stora styrkekramar!

Svar: Kram söta du! <3
Jonaz

Maria:

Åh ja det händer saker med den här operationen kan jag säga... Men skönt att höra att du är tillbaka, tankarna har snurrat om det hade hänt dig nåt med tarmvred eller läckage efter op... Styrkekramar från Karlstad till dig <3

Svar: Kram söta du! <3
Jonaz

anette johansson:

Men då. Fina du!
Tråkigt med ditt förhållande !
Men det är ju inget som man kan "råda" över!
Välkommen tillbaka till oss i blogg världen!
Du har verkligen varit saknad!
Kram <3 på dig!
// Anette


Svar: Kram söta du! <3
Jonaz

Martha:

Bara.....världens kram!!
<3

Svar: Puss söta du! <3 På tisdag går flyttlasset, sedan är denna kille tillbaka på banan igen :D
Jonaz

Evelyn:

Tråkigt, men säkert nödvändigt. Hoppas att ni kan separera under fredliga former och att allt annat funkar bra.

Svar: Det går ganska bra! Men det är aldrig enkelt! Kram kram xx
Jonaz

Ninni:

Tråkigt :-( Men underbart att höra från dig igen och att du mår iförhållande vis bra :-) Kram

Svar: Kram Kram <3
Jonaz

Anna:

Åhh :-( ditt eget val är alltid ett bra val även fast det ibland är tungt! många varma kramar till dig och ser fram emot att läsa vidare i din fina blogg! //Anna

Svar: Im back :D Kram söta du! <3
Jonaz

Hanna:

Men älskade, finaste Jonaz! Ta den tid du behöver, vi finns kvar här när du orkar igen. Ta hand om dig <3

Svar: Puss söta du! <3
Jonaz

Sara S:

Jag har varit så orolig att jag har efterlyst dig på FB! :)
Skönt att du mår bra och inget hänt dig. Tråkigt med förhållandet men sånt är livet. Funderar själv väldigt mycket just nu...
Kram!

Svar: Ja, livet blir jobbigt med alla förändringar man gör. Men dock så mycket bättre <3Kram och ljuvliga tankar till dig xxx
Jonaz

Kommentera inlägget här: