Vad har jag sagt ja till!

Sambon vill titta på whippetvalpar imorgon!
 
 
Kan man besöka dessa valpar utan att han kommer att bli förälskad och vilja ha någon?
Detta är inte min ras, men min sambos. Vi har båda vuxit upp med hundar, men jag vill vänta några år! Trivs så bra med att inte ha ansvar, just nu, för fler än oss själva! Efter 10år med hus och djur känns det som ett nytt liv utan de båda. Kan resa och vara borta när och hur som helst.
 
Well, imorgon kväll ska vi träffa valparna! Jonaz, be cold as ice! Do not fall inlove with any of them :D
 
Pax!
Jonaz
Kategori: Jag
Anette:

:)) Man kan inte gå och titta på valpar ,,, utan att smälta en smula... så man har en med sig hem! :)
Ha en fin lördag!
Kram// Anette

Svar: Ja, jag e lite nervös inför detta hehe. Ha en fantastisk helg du oxå :D
Kram kram
Jonaz

Kommentera inlägget här: