Svar på frågor!

 
Det proteinpulvret jag köpte på hälsokost innehåller dubbelt så mycket protein än apotekets eget pulver. Denna spann på 1kg kostade strax över 200:-
Dosetten jag köpt hittade jag på apoteket som tillhör apoteksgruppen. http://www.apoteksgruppen.se/. På denna sida kan du söka efter ett apotek NÄRA DIG :D
 
 
CANKAO finns att hitta på ICA, COOP och CITY GROSS. Står vid Oboy:en.
 
Ha det bäst!
 
Pax!
Jonaz
 
Sara i Uppsala:

Hur smakar proteinpulvret då? Känner du ngn bismak?

Svar: Nej faktiskt inte. Tycker det är så smaklöst som det kan vara :D
Jonaz

Therese:

Hej!! Å vad jag tänker på dig och din op! Har läst alla dina inlägg men haft noll energi den senaste veckan till att sitta med datan och med mobilen funkar det ibland att kommentera och ibland inte. Den chokladen måste jag köpa hem, gott som omväxling. Glömde svara oxå om vart jag ska på torsdag när du opereras, det blir till Västerås där jag kommer ifrån. Bor i Göteborg nu! Ha det bäst du med!

Svar: Äh vad kul att höra ifrån dig :D Ja, tänk - det e nära nu! Bara några dagar....Tror jag har förberett mig så gott jag kan, och med mycket hjälp av era kloka erfarenheter! Ska nu bara jobba två dagar till, sedan tar mina polare mig på en tur till Ullared på onsdag hehe - så att jag inte ska tänka på op. på torsdag!
Om vi inte höres innan så ha det så UNDERBART på resan och vi ses på "andra sidan" hehe!
Kram kram :D
Jonaz

Maria:

Åh den där chokladen måste jag köpa hem med ! tack för tipset !!! :)

Lycka till nu är det snart din tur, jag håller alla tummar o tår !

Kram Maria

Svar: Tackar kära vän xxx
Jonaz

Kommentera inlägget här: