Solen ska komma tillbaka imorgon!

Det lovade rösten på radion. Så skönt. Nu sitter vi och löser melodikrysset. Vuxenpoäng denna lördag :D
 
Kommer att sattsa på en kortare frissa. Tänker på detta med håravfall efter op. Är det så att detta drabbar alla? Är det någon skillnad när det gäller män och kvinnor? Kan man förebygga detta? Extra b-vitaminer? Huga - man får ju högre vikar i hårfästet som man, vill inte tappa mer hår - vill ha kvar min kalufs hehe!
 
Sedan ska ett däck bytas på bilen och sedan ska det sökas lite kläder för nästa helg, då vi åker upp till finalen på melodifestivalen i Stockholm. Glam Glam.
 
 
Idag är det bara 
 
 
dagar kvar till operation!
 
Pax!
Jonaz
Marthi:

Hej !!
Jag tror att det är olika för alla. Jag har inte drabbats av det och vet många andra som inte har gjort det heller..Jag tror att det har att göra med vitaminerna,man ska helst vara jättenoga med dem.Vad man äter och hur :) riktigt mat ska det va!!jag ser alltid till att äta yoghurt,ost,mjölk,apelsiner.Köp multivitamin,det är viktigt,jag läste fel och tog inte dem på en månad och var såååå trött tills jag läste all information igen från sjukhuset och upptäckte att jag behövde dem med :) .Har gått ner ett kilo till sen jag skrev för några dar sen :) Hur lycklig kan man va?23 Kg på 18 veckor!!
Och du,ha det bäst!kram från Spanien :)

Svar: Tack snälla :DJag har gjort en lista under flytet där jag skriver upp frågor jag ska ta med dietisten veckan innan operation. För visst borde man väl kunna komplettera med b12 och jästtabletter och annat tillskott utöver det rekomenderade av sjukhuset?

Jag är så tacksam att ni finns där ute - så att man kan rådfråga och få tips :D Även om ni ända från Spanien hehe!
Ha en skön lördag! och GRATTIS till viktnedgången - SUPERBRA!
Jonaz

Kommentera inlägget här: