Rapport från första garderoben....

Att komma ut ur gaderoben är gjort, för LÄNGE SEDAN! Men oj, oj, oj vad mycket som väller ut idag!
 
 
Men hur kan man ha nästan 100 par jeans i olika storlekar, många med prislappar kvar!?????
 
 
3 högar har organiserats!
 
1. Kan användas nu!
2. Kan användas efter viktnedgång!
3. Postadress MYRORNAS!
 
Ja jäklar i havet, min ekonomiske sambo tycker vi ska kränga dem på loppis. Hade nog gett en del stålar, men jag vill inte hamstra dem i påsar! Jag vill bara bli av med dem NU!
 
En garderob fixad! 3 more to go!
 
Hehe!
 
Pax!
Jonaz
Laura:

Åh jisses! Jag ska nog inte räkna mina kläder... tänk vad mycket man handlar efter OP! Men tradera har blivit som en drog nästan...
SV: Skryt lagom! ;P trevligt med sovmorgon. Ha en fin kväll!

Svar: Hehe....Ja, nu finns det plats för MASSOR av nya köp i garderoberna....
Jonaz

Kommentera inlägget här: