Nyklippt :D

 
Jo, jag blev nöjd! Blev lite blondare och längre upptill. Lina är världens bästa! Tack Linas hårstudio!
 
 
...skönt att se ordentllig ut igen. Nu kan våren komma!
 
Pax!
Jonaz
 
 
 
 
Gabriella:

Mycket snyggt!😄

Svar: Tackar tackar!
Jonaz

Alexandra:

Fin du blev i håret! =) Fyndbörsen låter som en butik för mig ;) Synd det inte låg närmre ;) Kram

Svar: Tackar tackar! Kommer du till skåne och behöver en kunnig guide till de mest roliga platser för att fynda - kontakta mig :DKram
Jonaz

Marita:

Årets mello-frilla!

Svar: Haha, ja det blir det. Ska vinka till dig på lördag från Friends Arena! Håll utkik efter mig hehe
Jonaz

Hanna:

Wah, sjukt snyggt! Älskar den där frisyren :D

Svar: TY! <3 blev riktigt nöjd denna gång! Ha en skön måndag!
Jonaz

Sofia:

Skit snyggt!

Svar: Oh tack :D
Jonaz

Alexandra:

Faktum är att jag är i skåne varje sommar, ett par veckor =) Vart i skåne bor du? Vi är i Båstad, för min svärmor är därifrån (bor inte kvar, men har en tomt där, och släktingar). Enda stället vi fyndar på är Hasses lada i boarp, och det börjar bli sjukt trist... 9:onde årest i rad vi åker ner nu ihop, och skulle vilja se andra delar av skåne... Lund och Helsingborg gillar jag, men det är också de få ställena jag har stannat lite längre på än bara genomresa... ;) Kram!

Svar: Jag bor i Hjärup, 2 min från Lund! Vill ni ha en guide runt mina hemtrakter och "nya" lador att fynda i så hör bara av dig!
Jonaz

Kommentera inlägget här: