Ny energi!

Woohoo - glad som en lärka idag. 
Flera stycken har kommenterat min viktnedgång idag. Flera på olika håll! 
Det gör verkligen en glad. Så svårt att både känna och se detta själv!
 
Men igår blev jag fundersam! 
Swedish House Wifes bestående av Jenny Silver, Pernilla Wahlgren och Hanna Hedlund var ju med i Melodifestivalen i år.
 
 
Kikade in på youtube för att se deras bidrag igen. Där under deras video hittar jag denna kommentar "Great song but only for the ears. The ladies could lose some weight..."
 
VA!
 
Skojja min dojja! Vill inte tänka på vad normen är för denna person som skrev dessa ord? Men jag tycker det är märkligt! Mycket märkligt! Och skrämmande!
 
Vad tänker människor om mig? Jag vill inte veta, men tanken är mycket intressant!
 
Nåväl...hemma i soffan, ska jobba lite och författa morgondagens uppgifter under arbetsdagen!
 
Tänk nu är det bara
 
 
dagar kvar till operation!
 
Pax!
Jonaz
Kommentera inlägget här: