Nu är det slut på veckan det är dax för fredagsMYS!

 
Detta inlägg blir det sista jag gör på arbetsplatsen innan jag drar hem!
Har varit en tuff vecka, chefen sjuk igen, en kollega kort, men men förvisso är det kul när man har världens roligaste jobb, men ibland önskar jag att jag bara fick stänga av huvudet.
OCH DET FÅR JAG NU :D Ledig helg!
Ska bara fixa och dona hemma! Rensning av garderober och skåp!
 
Tänk idag är det bara
 
 
dagar kvar till operation!
 
Pax!
Jonaz
Therese:

Fof väääääldigt nyfiken på vad du jobbar med!! Lite har du berättat men inte lyckas jag lista ut exakt vad det är åndå ;) Spännande och utmanande låter det som iallafall!!! Njut av helgen och ut med kläderna som inte passar längre!!

Svar: hehe, jag kanske ska maila dig vad jag jobbar med lol
Ska bli kul att röja i garderoberna imorgon :D
Jonaz

Therese:

Hahaha... ja gör det! Skulle behöva börja röja själv men har inte så ycket annat att ta på mig ;) tror inte på mig själv riktigt att jag verkligen gått ner knäpp som man är hahaha

Svar: Ska bara ladda upp med lite kaffe innan operation garderob ska gå av stapeln! Hehe. Ska försöka fixa kläder i storlekshögar så det blir enklare efter op att hitta de kläder som passar en :DSedan bör nog mycket få en enkel biljett till Myrornas :D
Jonaz

Kommentera inlägget här: