Lite av dagens fynd!

 Älskar second hand. Det är som att möta julafton var gång, man vet inte vad man kommer hemdragandes med - hehe
 
 
Jet Set med bling till sambo - 200:-
Mina röda favorit-shades gick sönder i höstas, men hittade ett par svarta med samma märke! 40:-
Sambon gillat TILGMANS keramik. En flodhäst hittades! 10:- (riktigt fynd)
Ring med kors. 30:-
Present till svägerska, designat och handgjort armband - så hennes stil! 40:-
DVD-box med den brittiska tv-serien SKINS - alla 4:a säsonger. 50:- Sedan filmen kråkguldet som gick när jag var liten på tv. 10:-
Efter sett kråkguldet som barn tog jag min mammas och pappas smycken och grävde ner lite varstans för att göra lite skatter! 
 
Imorgon fortsätter jakten på fynd!
Ikväll blir det bastu och sedan bio!
 
Pax!
Jonax
anette johansson:

Kanonfynd!
Jag vill me gåååå på fynd jakt!

Lycka till i morgon !

Kommentera inlägget här: