Jag börjar att tröttna!

Bah....
 
Är inne på den 6:e flytveckan! 
Visst det har rullat på bra! Är konstant tillfredställd, inte sugen inte hungrig...allt ok!
 
Men det börjar bli TRÅKIGT NU!
 
 
Vill gå ut och ta en öl. Vill mysa på en restaurang eller få dela en måltid med sambon....
Jag och en polare vi läser teckenspråk tillsammans. Vi träffas en extra kväll i veckan för att öva och teckna. Hon tar en öl som vi brukade. Jag dricker kaffe...inte lika mysigt.
 
Men men det e bara 3 veckor kvar :D
 
Pax!
Jonaz
Michaela:

hur kommer det sig att du har 6 veckor? Jag kommer enbart köra 3

Svar: Sammanlagt är det 9 veckors flyt för mig. Olika på olika ställen. Samt att jag började flyttiden efter första träffen med op. teamet, sedan fick jag hemskickad op dag senare. Och våra flyt blir olika med de olika datumen vi fick. Jag op senare - därav låååångt flyt hehe
Jonaz

Marita:

Så klart att det är segt nu. Det är inte bara en dans på rosor att undvara allt som hör ätandet till. Det kommer andra dagar framöver, dagar då du kan äta och återfå hela den sociala fröjden som det innebär.

Visserligen är det läääääänge som du flyter, och det spelar roll. Både för att du såklart hamnar i en eller annan svacka under alla dessa veckor. Och för att du går ner i vikt MASSOR redan innan operationen. Det är mycket som blir lättare av det. Och inte minst maxar du förutsättningarna för att allt ska gå bra under operationen.

Med andra ord - är det svårt och kämpigt så är det som det ska vara, som det nästan måste vara. Härda ut! (Och det är INTE Luther som talar!)

Svar: Haha...Hade det varit Luther som talat så hade nog flytet varit på öl och vin. Man har ju hört olika teorier om att det var en ådra han hade - dvs förkärlek till dryck och mat :D
Idag känns allt lättear. Men igår var jag så uttråkad! Ville bara ställa mig vid spisen och laga en god måltid!

Jag kämpar vidare och flyter på.
Ha det gott M!
Jonaz

Kommentera inlägget här: