HARDCORE flyt!

 
Jag blir så taggad nu!
 
Alla kommentarer jag fått och pepp över mitt flyt och viktnedgång!
 
Mitt förra inlägg gällande mina op. kompisar kanske kan uppfattas som elakt. Men det var inte så jag ville nyansera det hela. Det är inget ovanligt att den person som har minst gemensamt med gruppen i sakfrågan hamnar utanför. Fövisso är det inget att sträva efter, och ingen var direkt elak - förutom lite sarkasm och spydigheter :D Och det kan jag möta.
 
Samtidigt var det väl en fördom jag själv bar på, att ALLA hade gjort som jag!
 
Min resa får ju lov att vara min, och inte någon annans. Jag är nöjd, för jag har förberett mig så gott jag kan. Flytet som gör att levern ska svälla av inför op. Samt att jag inte gått över 900 kcal/dag, kanske får inte min kropp den stora chock när den hamnar i starkare "svält-perioder" under de första veckorna. En säkraRE op. genom att väga mindre. Det finns inga säkra op. men genom att försöka väga mindre på op. dagen kan den kanske bli mer säker!
 
Jag är taggad till tänderna nu, slutspurten börjar närma sig! Ska röra mig mer nu, sattsa på att skaka av så många kilon jag bara kan innan den 4:e april!
 
Idag är det bara
 
 
dagar kvar till operation!
 
Tack alla bloggvänner för att Ni är just dem Ni är :D
 
Pax!
Jonaz
Sarah:

Hej! Jag ska opas på Axess Medica i maj. Vad konstigt att D-Anna inte sagt samma sak till alla grupper, för till min grupp sa hon aldrig att vi skulle flyta fram till nästa möte. Hon sa att vi skulle gå ner hur vi ville, men att dom brukar rekommendera flyt för de som har svårt att gå ner. När jag var inne hos henne frågade hon bara hur jag skulle göra och då sa jag att jag skulle äta en gång om dagen först för att jag inte har klarat att flyta förr, och se hur allt går innan jag bestämmer mig. Då sa hon att det var helt ok, så länge jag går ner mina kilon och sen innan op tvingar mig själv att flyta. Vilket jag såklart ska göra. Jag tycker det är oerhört starkt och bra kämpat av dig att flyta i 9 veckor och tycker inte du ska ta åt dig av några pikar om det, för de andra är säkert precis som jag rätt så avundsjuka på din självdisciplin ;)

Svar: Jag misstänker hon var hårdare mot mig, för jag skulle gå ner rätt mycket - så hon var kanske taktisk för min egen skull! För hon var stenhård att jag bara skulle flyta! Men jag kanske ser så busig ut att hon inte trodde jag skulle klara det annars. hehe. Hoppas du tycker Axess M. är bra! Har bara bra erfarenheter själv, tycker de är urgulliga och roliga där.
Självdisciplin - well, om jag skulle avvika så skulle jag ha väldigt svårt att komma på banan igen :D
Fin Blogg du har btw :D
Jonaz

Kommentera inlägget här: