Godmorgon

Igår var jag RIKTIGT gnällig!
Huvudvärken malde, la mig 1h på spikamattan och sov, det hjälpte inte mot värken men det var skönt ändå :D
 
Sedan blev det en tjo-fräs tablett från sambon. Äntligen kunde man slappna av och somna!
Stackars stackars min sambo när jag e sjuk eller har ont. ALLA fördommar ni någonsin kan föreställa er över en man som drabbas av manlig förkylning - det är jag. Han får hämta allt, koppla över tv:n till en annan kanal - för det orkar man ju inte om man är vissen. Och det är bara framför sambon jag blir sån, skulle det komma någon annan så skulle jag genast piggna till och inte visa mitt gnäll. Hehe. 
Jag kanske ska skicka iväg honom på en resa, så han slipper mig de första veckorna efter op!
 
Tänk!
Idag är det bara 
 
dagar kver till operation!
 
Pax!
Jonaz
 
Anette:

ÅÅåååå vad du e härlig! Ha en underbar helg du me! // Kram !

Svar: Well, det säger inte sambon hehe.Ha en skön helg du med! Kram!!!
Jonaz

Kommentera inlägget här: