Stressiga dagar!

Jag tycker det är svårt att vara GBP opad när dagarna på arbete och privat är fullspäckad. Visst jag borde planera, och jag tycker jag blivit bra på detta med att äta flera gånger om dagen, men vissa perioder i mitt arbete går inte att planera, för det rör sig så väldigt, beroende på vad som händer runt omkring.
Svårt att backa vid katastrofer eller när människor hamnar i akut sorg, då måste ju min tid anpassas efter dessa händelser och maten blir åtsidosatt.
Jag känner mig dock inte trött och slut på energi, men detta händer inte var dag, att jag slarvar med maten.
 
Nu börjar det fasta och vanliga uppgifterna lugna ner sig. Konfirmanderna är konfirmerade och har sommarlov, skolavslutningarna är fixade (vilket alltid är en fröjd att få vara med på, klädde ut mig till Darth Vader i år hihi).
 
 
Så det blir större chanser att mina dagliga rutiner håller. Svårt att bara leva på en brödbit och bananer när stressen slår till!
 
Hur ofta blir era matplaner för dagen förstörda? Märker ni skillnad på energin i kroppen när detta händer, och hur?
 
Pax!
Jonaz
 
Marita:

Gör nya äggmuffinsar!

Svar: Ska bli helgens göromål :D
Jonaz

shadaim12.wordpress.com:

Kör bananer eller knäckemacka med mjukost när jag inte hinner med...
har faktiskt fryst in bananpankakor och äggmuffins i alla dess former :D
kram

Svar: Bananer is da thing :dKram xxx
Jonaz

Kommentera inlägget här: