Före och efter

Man måste påminna sig om förändringar!
 
Det går så fort att man inte riktigt hänger med.
När jag funderar på hur mycket 40 kilos viktnedgång är, då kan jag nog ana vad min kropp gått igenom. Men det går så snabbt!
 
Här är lite foton :D
 

Pax!
Jonaz
 
 
Kategori: Jag
Shadaim12.wordpress.com:

Grattis som faaan till 40 kg minus :D
Grymt jobbat bästa du.
Kram

Svar: Puss te daj xxx
Jonaz

Marthi:

Grattis kära du!!
Det går så fort att man hinner inte ens se sig själv.Det händer ibland att jag ser min spegelbild men känner inte igen mig.Då går jag tillbaka och står framför spegeln och tittar ,det tar en stund men till sist ser jag min kroppsförändring.Jag går fortfarande ner,fast det tar lite längre tid.Känner mig lätt som en fjäril och fri!!Jag är otrolig lycklig med min kropp.Jag är så tacksam :) Det hänger lite här och där men.....vad gör det?När man kan göra så mycket annat!
Du ser fantastiskt ut!
Puss o kram,din vän forever! <3

Svar: Det är spännande när man klär sig. Så tar man favvo t-shirten och man ser inte klok ut, ser ut som man drunknar i sina tidigare kläder :DSka iväg och shoppa på tisdag, har ingen aning om vad jag har för jeans storlek nu, lääääääääängtar till jag kan ha 38 tum. Men att det hänger lite här och var, det kan man lätt stoppa in i kläderna. Kram min kära vän! xxx <3
Jonaz

Sandra:

Så jävla bra jobbat, du är verkligen en sann inspirationskälla :) Glad midsommar på dig :)

Svar: Tackar :D Ha nu en skön helg xxx
Jonaz

Kommentera inlägget här: