Vill ha!

I min nya lägenhet har jag delad kyl och frys i en pelare. Att nu ha en halv kyl är helt ok, men med en liten frys går det inte att storhandla, frysa in den kvantitet jag vill kunna frysa in.
Har funderat att köpa en frys extra och vad fann jag, jo märket SMEG har frysar i retro style!
 
Visst är de läckra! De finns i svart, crème, orange och röd. Funderar på om man skulle satsa på en orange!
 
NICE! Är den inte?
VILL HA - VILL HA - VILLHA!
 
Pax!
Jonaz
 
 
anette johansson:

Hallå där ! Men va läcker! Köp den bara , Blir du inte nöjd , så skänk den till mig!
jag ska nog kunna få plats , för den! ;))
Ha nu en fin vecka ! Kram på dig! // Anette

Svar: hihi, har beställt en frys nu. men den kommer inte förens i augusti. bara så du är beredd on det står en orange frys på din trappa hehe Kram kram
Jonaz

Michaela:

Åh den röda var ju skitsnygg. Ge mig! Kram

anette johansson:

Å en kille man kan lita på! ;)) He he he kram! Kram!

Svar: Absolut!
Jonaz

Kommentera inlägget här: