Smärtanfallet från igår!

Idag vågade jag inte äta på hela dagen. Hade bara det smärtanfallet från igår i huvudet. Har surfat omkring och läst om olika symptom. Skulle kunna vara gallstensanfall. Tarmvred kan ju te sig på samma vis, men då jag varit regelbundet på toaletten och det som jag åt igår gått igenom så kan vi nog räkna bort detta.
 
 
Jag fastade hela dagen idag och väntade nu tills kvällningen med mat. Jag gjorde en rotfruktsgratäng och grillade en liten köttfärsbiff. Till detta smaskade jag på några jalapeños. Har inte haft några problem att äta stark mat efter operationen.
Nu har det gått ca 1h efter måltiden och jag har ingen känning what so ever! Så troligtvis var det kanske bara en engångsföreteelse orsakad av de nötter jag åt i förrgår :D SKÖNT!
 
Nu ska det avnjutas ett avsnitt av Poirot! Hes the king of the detectives!
 
Pax!
Jonaz
Kommentera inlägget här: