Hår hår hår

Ända sedan operationen har jag ätit extra kosttillskott, köpt på hälsokostbutiken. Silicea- för att motverka håravfall. Efter ca 2 månader tog de slut. Jag hade någon vecka utan dem och tänkte att jag inhandlar nya på Ullared, det är ju mer än halva priset på dem där.
Efter några veckor började jag med dem igen. Och nu nyligen har jag börjat fälla. Måste rolla mina kläder konstant, när jag sitter vid datorn ser jag hur elektriciteten i skärmen suger mina hårstrån till sig efter att jag dragit fingrarna genom kalufsen.
Var det uppehållet av silicean som skapat detta, eller för att jag bytt sort, Ullareds-märket kanske inte var så bra hehe. Eller hade detta ändå hänt? Och kanske skulle det varit drivor om jag inte käkat silicea.

Jag gillar ju mitt ludd på huvudet och vill gärna ha det kvar :)

Pax!
Jonaz

Sara:

It'll grow back! :-)

Jankan:

Jag har varit opad sen maj förra året och nu börjar barret äntligen komma tillbaks! :)

Anonym:

Men Jonas!!! Helt otroligt att se din förändring och vad härligt att du mår bra!!! Hälsningar från Kate o Jesper som gifte sig i Sireköpinge 2011 och 2012 hade vi dop hemma på gården i Kingelstad!
Nu har ytterligare en liten prinsessa kommit till världen och vi kommer kontakta dig för kommande dop! Vi har ju hela tiden tyckte du är en störtskön kille!!! Kramar

Kommentera inlägget här: