Ett paket Bregott!

Jag är med i en rolig grupp på Facebook. Bortskänkes/mottages/bytes/doneras040, en grupp där man byter saker med varandra, efterlyser ting och skänker saker man vill bli av med. Idag var det en tjej som ville bli av med sin fläkt. Jag hade bestämt mig för att köpa en idag, för det är alldeles för varmt i sovrummet. Jag frågade vad hon ville ha som byte, hon ville ha ett paket Bregott. Vi bestämde tid utanför hennes port. Jag fick fläkten och hon fick ett paket smör! Bra och kul byte tycker jag! Nu ligger jag i soffan och den fläktar skönt! Känner mig lite som Carola - fångad av en stormvind! SKÖNT!

Pax!
Jonaz

shadaim12.wordpress.com:

Smart :D

Svar: Och skönt - jag njuuuter just nu hihi xxx
Jonaz

Marita:

Smörsång :)

Svar: Woohoo haha
Jonaz

Kommentera inlägget här: