Misshandlat mig själv idag....

...eeew. Ingen bra dag idag.
En hektisk dag på arbetet. En dag där jag behövdes på en mängd olika platser. 
Detta ger förvisso konsekvenser. Först in på kontoret, fixade de papper och underlag jag behövde ha med mig under dagen. Kastade i mig en Modifast shake, sedan iväg på dagens turné. Stress, stress...missade att få i mig vätska. 
Plötsligt fick jag en smärta i ryggen i höjd med njurarna. Smärtan ökade, och det känndes som om någon hade kört ett spett rakt igenom rygg och mage. 
Det var bara att bita igen och köra "the show must go on". 
Har nu fått i mig mängder av vatten, samt en shake. Tagit några värktabletter och nu känns det bättre. 
Någon som varit med om något liknande under flytet?
Blev lite rädd idag :D
 
 
Pax!
Jonaz
 
Kommentera inlägget här: