Godmorgon

 
Härliga lördag är här!
En dag på jobb med mycket sköna möten väntar :D
Sedan är det Melodifestival ikväll - woohoo. Längtar efter att få se mina gamla favvisar Army of lovers köra igen!
 
Tänk idag är det bara
 
 
dagar kvar till operation!
 
Vi höres senare!
 
Pax!
Jonaz
Matilda:

39 dagar, snart snart ! :)
Men du ? Varför flyter du så länge förresten, är det något du måste göra eller gör du det på eget initiativ ?
Jag behövde "bara" flyta 1 månad. Hur länge kommer du ha gått på flytande när det är dags för op ?

Du gör det kanon iaf ! :D

Svar: Jag var på info möte hos Axess Medica, de som ska göra min operation den 4 april. Dietisten hade enskilda samtal med var och en. Alla skulle börja flyta dagen efter och sedan maila in viktnedgången var vecka till dietisten. Vi alla skulle börja flyta direkt, oavsett vilket op datum vi hade. Då mitt datum var bland de senare blir det så att jag får flyta längre tid. Det är deras rutiner. Jag började flyta den 5 februari och jag ska flyta till den 4 april, så det blir två månader.
Vet att det är olika procedurer hos olika verksamheter. Men jag vet de som opererar sig i Kristianstad får flyta i 8 veckor.

Jag unnar mig lite gurkstavar från och till, ikväll till melodifestivalen blir det gurk-FEST hehe.
Tack för ditt pepp! Uppskattas så väldigt :D
Jonaz

Therese:

Oj, ja verkligen olika flyt i olika städer! Jag behövde bara 4 veckor men hon som op samtidigt som mig fick 6 veckor. Grym är du som orkar så lång tid!! Eller orkar, man bara måste och värt är det! Här blir det honungsmelonsfest till mellon medans resten av familjen är på bröllopsmiddag... Inte så värst kul att sitta där o puréa ;) Håller tumarna för army!!!

Svar: Jag ska kämpa till sista blodsdroppen :DÅh...puré & bröllopsmiddag....njut av din puré! & av army of lover woohoo
Jonaz

Kommentera inlägget här: