Godmorgon

 
Morgonkaffe i soffan, tog en lååång sovmorgon då jag hade en 14h dag på jobbet igår. Att sova länge - det är inte jag. Blir liksom inte piggare, snarare segare...hehe. 
Funderar vad jag ska flyta på idag! Packar ner Modifasts shake med kaffesmak. En bar och ikväll blir det hemmagjord gulasch. Gött mos! Eller gött flyt! får man väl säga!
Allt liksaom rullar på, det känns bra, förutom att jag inte får i mig nog med vatten, fy mig skämmes :D
 
Jag längtar så till denna helg som kommer. JAG ÄR LEDIG! Tror det får bli lite shopping med sambo och mys med vänner!
 
Idag är det bara
 
 
dagar kvar till operation!
 
Pax!
Jonaz
Therese:

Låter som en toppen dag men som en lite motivation till at tdricka mera så kan jag berätta vad som hände mig. Jga drack på tok för dåligt och på uppvaket efter op så slog hjärtat alldeles för fort men jag märkte inget. Fick en liter extra med dropp och ekg plus gryyyym törst. Var mest läkaren som nojade sig men hade jag vetat det innan så hade jag ansträngt mig lite mer att dricka. Slutet gott, allting gott! Skäm bort er på shoppningrundan idag!

Svar: Wow, jag lovar att bli bättre på att dricka vatten! Ska kjedja fast en vattenflaska runt armen hehe. Fast slarvet är bara ren och skär lättja, struntar i att dricka under allt flängande på jobbet. Det e inte så svårt om man bara skärper till sig och planerar lite bättre. Ska bli bättre! Ja, det blir en jakt på nya outfits att ha på melodifestival finalen i stockholm nästa helg! :D
Jonaz

Laura:

Jag känner igen det, nedräkningen och längtan. Tänk vad tiden går fort! Snart är du där... :) Haha vatten, det blir inte lättare efter OP ;P själv dricker jag alldeles för lite vatten och alldeles för mkt té... fy skäms! ;)
Ha en fin natt och sov gott.

Kommentera inlägget här: