Genom tiden :D

Hittade lite roliga foton på nätet idag :D
Så kul med inredning. Lite talande bilder som tar oss igenom några decennier - hehe
 
 
40-talet
 
 
50-talet
 
 
60-talet
 
 
70-talet
 
 
80-talet
 
 
 
Laura:

Hej Jonas! Tack för din kommentar. Först ska jag svara på din fråga: jag får ont av nästan allt idag. Är under utredning vad det är som är fel, jag misstänker (hoppas på) laktosintollerans, läkaren misstänker blödningar i magsäcken/tarmen eller att det är mina "men" efter tarmvreds/slits operationen.
Den värsta smärtan får jag av socker och fett som du själv misstänkte men nu har jag fått ont efter i stort sett allt förutom knäckebrödet :(
Kul att du har bestämt dig! Jag ångrar mig inte en enda dag trots komplikationerna :)
Angående ditt inlägg, gillar du olika stilar och inredning ska du inte missa Nostalgicum i Göteborg, ett museum där du får sätta dig i gamla möbler och fika till musiken av jukeboxen :)

Ha det gott! /Laura

Svar: Tack snälla för svaret. Håller alla tummar för att du ska få reda på vad det är som sker och att det går att dämpa.Det är så inspirerande att läsa din och andras resa. Skönt att du inte ångrar dig. Kan nog inte riktigt förstå vilken livskvalite som skulle kunna komma om jag blev av med den kropp som faktiskt arbetar mot mig. Jag brukar ha näsa för platser som Nostalgicum, men detta museum/fik har jag missat. Ska genast kollas upp vid nästa besök av GBG.

Ha det bäst!
Pax!
Jonaz
Jonaz

Kommentera inlägget här: