Fy mig skämmes....

En sådan däringande dag igen på jobbet. Möte och planering - hit & dit. Ut och möta människor på olika ställen som är i olika skeende i livet. Tillbaka igen. Planering inför kvällens bravader här på jobb.
 
JAG GLÖMMER ATT DRICKA!
 
Känner det i ryggen, ont i njurarna.
Nu ska torkan bort och vatten intagas :D
 
 
 
 
Idag är det bara
 
 
dagar kvar till operation!
WOOHOO
 
Pax!
Jonaz
Gabriella :

Ja det är lätt att glömma vattnet.
I morgon ska jag börja köra en vecka med shakes, för att detoxa lite efter vintern, och då måste jag nästan sätta klockan då jag kommer ihåg att dricka..
Kämpa på, är grymt imponerad av dig!
Kram/Gabriella 😊

Svar: Det är så härligt med all pepp man får :D Ni är bäst!!!!
Jonaz

Laura:

Nedräkning pågår ;-) de dagarna kommer gå fort. Ja, vattnet är inte lätt att komma ihåg... men kämpa på! Sätt alarm på mobilen kanske?
Ha en fin kväll :)

Svar: Tack snälla...Mobilsignal fixad :D woohoo
Jonaz

Alexandra:

Halloj! Tack för kommentaren, och hoppas allt går bra för dig med open! Det bästa jag gjort! =) Viktigt med vätska, det kommer du bli varse i sommar... Varma dagar, lite mat, hög förbränning, mm. Själv har jag varit nära att svimma när jag inte druckit ordentligt, så passa på att öva nu innan op =) Ha det bra o kram!

Svar: Tack för tipset. Just det, det blir andra bullar i sommar :D Shoot...allt kommer att bli annorlunda!Ha det bäst!
Pax!
Jonaz

Kommentera inlägget här: