En skön värld......

Bestämde mig för att blogga om min resa, mycket för min egen del. Som en liten egen-terapi samt som en dagbok, men också att det var så få killar som berättat om sin resa. 
Jag har inte bloggat länge, men den pepptalk och uppmuntran jag fått är helt fantastisk! Jag har haft många frågor, har det fortfarande. Jag har haft många funderingar, har det fortfarande och NI alla finns där, med era berättelser och förståelse för denna resa. Det känns som en lyx att få ta del och faktiskt få den hjälp ni ger!
Jag har fått så fina ord skrivna till mig. Ord som ger mig kraft och luft under "fötterna", de gör det lättare att ta sig igenom dagen med flyt och utan nikotinet.
Tack för alla fina bloggare, och till Er ära har jag sammanställt lite av er uppmuntran Ni skrivit till mig! Vi alla behöver dessa ord, så NJUT av dem!
 
 
 
Jag ångrar mig inte en enda dag trots komplikationerna :)
 
"varje kilo jag nu tappar, de är kilon jag ALDRIG mer kommer att få tillbaka"
 
 
Du är jätte duktig ! =D Och du kommer att palla, självklart !
 
 
Du vill det här så jävla gärna, så du kommer lyckas ! I know it.
 
 
Hejja superduktiga du !
 
 
Jag såg också flytperioden som en avgiftning för både kroppen och själen.
 
 
Keep up the good mood
 
 
Håll ut, shakesen är en pina, men sen har man ju resten av livet på sig att njuta!
 
Jag hejjar på dig !
 
 
Bit ihop, vipps så står du där på operationsdagen och är sjuuuuukt nöjd över dig själv som pallade hela vägen, då känns det som en baggis.
 
Det viktigaste är att du gör det som DU är bekväm med!
 
 
Grattis till blivande op. 

Du kommer klara flytet galant
 
Woop woop grattis!
 
Tack för att NI finns!
Pax!
Jonaz
 
 
 
Angelica:

Hejja dej!
De två tuffaste veckorna utan ciggen är över. Nu kommer det att bli lättare. Tyvärr kommer det fortsätta komma jobbiga stunder. Men, har du kommit så här långt så är jag övertygad om att du fixar det. Kämpa på! :)

Svar: Ja det går bra, men när sug kommer så är det svårt att lokalisera suget, är det efter nikotin eller efter något att äta hehe
Jonaz

Kommentera inlägget här: