Dag 11 på flytet

Igår var jag sugen på allt. Kunde inte slita mina tankar från MAT MAT MAT
Inte så att jag är hungrig, svag i kroppen eller tycker det känns olidligt. Men igår VILLE jag verkligen TUGGA på något!
 
Nu är det 
 
 
dagar kvar till operation!
 
Är bara så rädd att jag ska tröttna på fasteprodukterna. Att jag inte kan dricka dem tillslut. Men då får man ju hitta andra vägar tänker jag. 
 
Ska kanske ta någon "bar" någon gång, har snackat med dietist om detta och det var helt ok :D 
Men ska spara detta till speciella tillfällen HEHE
 
Pax!
Jonaz
 
Tilda:

Jag hejjar på dig ! Bit ihop, vipps så står du där på operationsdagen och är sjuuuuukt nöjd över dig själv som pallade hela vägen, då känns det som en baggis .. sen har man svårt att tänka tanken på att ens titta på en sån där shake nåågongång i hela sitt liv igen ! Men det vänder det också, jag är lite sugen ! ;) haha.

Svar: Haha, gott att höra. Får jag några över efter flytet så är de dina lol. Tack för ett härligt och peppande inlägg :D
Jonaz

Kommentera inlägget här: