4:e flytveckan....

Idag e jag sugen...super sugen...på vad vet jag inte riktigt. Är det en cigg något sött eller bara att få sätta tänderna i något som krasar...TYP KNÄCKEBRÖD! AAAAAAAHHHHH
 
Fast jag är ändå vid gott mod och rätt glad. Tycker nog att jag kännt mig positiv under dessa första flyt-veckorna.
 
 
Det är inga större svårigheter för mig att flyta, bara att man får sådana otroliga SUG från och till! Ska kämpa på ikväll, motarbeta alla frestelser min kropp vill dra mig in i :D
 
Under helgen ska jag belöna mig med en present! En kamera kanske, då kanske jag kan visa alla bilder jag ska ta i friends arena på melodifestival finalen!
 
Pax!
Jonaz
Eva-Matia:

Du kommer att fixa flytet även om " the ride is kinda bumpy" håller tummarna för dig. ;)

Svar: Tackar tackar :D En dag i taget så ska det nog gå bra :D
Jonaz

Laura:

Du är duktig!!! Starkt jobbat :) Håll ut och BELÖNA dig.
Tack för din kommentar! Kram

Svar: Tackar tackar :D Vissa dagar går som på räls, sedan kommer stunder som ikväll, skulle kunna börja tugga på murbruk hehe
Jonaz

Sanna:

Under mina 8 veckors flyt så var det enda jag verkligen ville ha var knäckebröd och en köttbit.
Ibland så föll jag för frestelsen bör det gäller knäckebröd, men det gick bra tillslut.
Kämpa på!!:)

Svar: Jag tänker såhär, vad är ett knäckebröd mot allt skräp jag åt innan :D Men jag ska klara detta, det går jättebra, men jag har svaga stunder från och till. AS-JOBBIGT hehe
Jonaz

anette johansson:

Du är ju bara så duktig!
Flyt på , något gott har det ju absolut med sig...
Kram på dig!
// Anette

Svar: Tack min vän! Idag är en ny dag. Idag känns det bättre!Kram kram!
Jonaz

Angie:

Halloj där!
Fick dåligt samvete när jag satt och mumsade på en knäckemacka och läste din blogg. :( men snart är du där! Kämpa på, det här fixar du

Angie

Svar: Tack Snälla. Är glad för din blogg, matnyttig info och ja, jag kan inte längta nog efter den 4:e april :D
Sköt om sig!
Jonaz

Sara:

Alltså du är så jävla stark! Önskar Jag kunde vara sådär bra på att flyta :(

Svar: Jag tror det är suget över ciggen som gör att flytet blir typ det minst svåra i detta. I går var en skitkväll. Du vet när suget bara drar i kroppen. Jag åt, eller drack allt möjligt skit för att stilla begäret. Inget hjälpte och jag överskred kalorierna duktigt! Så jag är lite orolig hur vågen ska svänga på tisdag :D....Kram & sköt om sig xxx
Jonaz

Kommentera inlägget här: