Nya upptäckter!

Vaknade kl 07.00. Jag slocknar rätt tidigt om kvällarna och vaknar väldigt tidigt! 
Det är väldigt skönt! Att gå upp innan världen vaknar. Fundera lite på hur jag ska strukturera dagen. 
 
Då jag inte varit på toaletten och gjort no. 2 så som jag har önskat och jag känner ett knip nere vid tjocktarmarna, det är nog så att jag blivit lite förstoppad. Jag tänker - det vore väl konstigt att inte bli förstoppad? Allt det som sprutades in i oss under operationen, all den nya medicin vi ska äta och vänja oss vid!
Jag gick till affären nu och köpte Katrinplommon Juice. En vidrig sörja som man sitter och sippar i sig!
 
 
Nu kan man inte bara hålla för näsan och häva i sig något otäckt, nej den tiden är förbi hehe. Nu får man sitta och sippa och verkligen smaka av dess oläckerhet!
 
Vi får väl se om jag får igång min mage!
 
Pax!
Jonaz
Erica :

det tog 6 dagar efter min op innan jag gjorde no2, men min sjuksköterska sa att detta var helt normalt, eftersom man får i sig så lite efter open & kroppen tar åt sig allt :) var inte orolig, det kommer när de kommer :) kraaaaam!

Svar: Hehe, jo det är klart det kommer. Kanske är lite för ivrig haha. Skulle bara vara så skönt att få igång magen :D Kram <3
Jonaz

Angie:

Kan bara säga att den där sörjan hjälpte mig. Så det är bara för herrn att vackert sörpla på. :) Kram

Svar: Jag kan redan nu meddela att den givit resultat :D Det var värt varenda sipp hehe Kram på sig!
Jonaz

anette johansson:

Härligt att du har igång magen . Det är ju så viktigt , man mår inte väl annars , både fysiskt & psykiskt mår man dåligt annars . Jag provade mig fram vad som var bäst för mig. Hittade krossade linfrö , det tar jag varje morgon på min frukost . Bra för mig , Man får bara acceptera att man behöver något som håller en "igång" efter en GBP.
Ha det gott ! // Kram :-)

Svar: Vilket bra tips Anette!Linfrö är miljoner gånger bättre än att sitta och sippa på katrinplommon juice hahaha
Jonaz

Kommentera inlägget här: