Krater fixad!

De ringde tillbaka från Simrishamn och undrade om jag hade steristrips hemma. Visst hade jag det, och de bad mig att tejpa operations ingången. 
 
Steristrip
 
Jag hade stor tur idag. Min kompis skulle komma och hämta mig, sedan skulle vi till Erikshjälpen och strosa lite sedan en te och vatten fika i solen!
Min kompis är undersköterska, så hon lappade ihop mig på 2 röda sekunder!
 
Så nu har jag inga hål eller kratrar som glipar haha!
 
Pax!
Jonaz
Frida H:

Hur känner du inför ärr?

Svar: Har köpt bio oil som jag ska smörja med senare, det rekommenderas att bleka ärr, men detta var ingången på sidan, hade varit värre om det varit mitt på magen, men min polare som e undersköterska har tejpat ihop det bra ;D
Jonaz

Frida H:

Ok!
Jag känner att dessa ärren är ändå inte så farliga att få. Som ett kejsarsnittärr liksom...


Svar: Nej, och (peppar peppar ta i trä) så är det ingen komplikation, bara ett litet mänskligt misstag :D
Jonaz

Therese:

Hehe kan tänka mig vilken förvåning att se hålet! Gött me goa vänner som fixar en ;) Fyndade du nåt idag?

Svar: Jajjamensan. Lunchlåda med döskalle hehe och böcker :D
Jonaz

Sara i Uppsala:

Ärren kommer ju bli så små... Värre om man får tarmvred sen och måste göra öppen op.

Svar: yep, jag är inte orolig för att ha ärr kvar, det är det värt :D
Jonaz

Kommentera inlägget här: