Hej & hå.......

Ska iväg och mysa med en kompis i Mälmö idag!
 
Morgongröt och fil till mellis slank ner bra. Har gjort lös äggröra som ska packas med och några mjölkshaker till mellis.
 
Det är enkelt att få livet att gå ihop med mattiderna då man bara sitter hemma, men jag måste ju ut och även få in de nya mattiderna i ryggraden, oavsett var jag är.
 
Nu drar denna man!
 
Pax!
Jonaz
 
Marita:

Cooling!

Svar: Hehe, de säger att solen kommer i helgen! Så måste börja lufta solbrillorna <3
Jonaz

Anette:

:D Skulle du inte ha vägning igår? Eller blandar jag ihop "morötterna " nu ? Ha en underbar dag! // Kram

Svar: Jodå, jag la in siffrorna igår -5,3kb blev det :D woohoo Kram
Jonaz

Marthi:

You are soooooo cooolllllllllllll,man!!!
Kram på dig <3

Svar: Haha, tackar tackar <3
Jonaz

anette johansson:

Å de har jag missat! Grattis helt otroligt! // Kram

Svar: Ja det är så skönt, det bara rinner av en nu. Känner bara att det tar tid för kroppen att få energi, då man äter så lite, så det blir inget mer ansträngande än promenader :D Kram!
Jonaz

Kommentera inlägget här: