God förmiddag!

Morgongröten är intagen. Den verkligen ligger där i fickan och gör en belåten i flera timmar. Svårt att fortsätta och äta under dagen då man inte har några hungerkänslor.
 
Däremot kommer det ett sug från och till. Ett sug som kommer då och då är  att få lägga upp några hemmagjorda köttbullar med lite potatismos på en tallrik. I just cant wait hehe!
 
 
Men köttbullar får vänta tills vecka 3 efter op. Hehe
 
Det märks att man inte får så mycket energi till kroppen. Jag mår toppen, frisk i kroppen, men energin är begränsad. Men det ska bli bättre, särskolt nu när man får äta puré. Man kommer ju upp i mer kaloriintag som ger energi! Skönt!
 
Pax!
Jonaz
Marthi:

Hej cooling!!
Ha,vänta bara tills hungerkänslorna kommer,jag är hungrig ofta men blir nöjd med en matsked mat :(
jag äter ofta,väldigt ofta,fast små portioner.Just nu vilar min kropp och går bara ner några hekto.Är nöjd och lycklig.
Jag vet faktiskt inte riktigt hur stor min mage är men jag vet att jag får in nästan 2 dl mat och det är ganska mycket tycker jag :).Har försökt äta sockerkaka men det vill inte min mage,gillar inte det :(.
Hoppas du har en skön helg ,kramis från solen!!

Svar: Hehe, det är så spännande att lära känna sin "nya" mage :DSamt mina smaklökar! Har alltid avskytt fil, men nu tycker jag det är friskt och gott att bara sitta och lapa lättfil...mums hehe!
Tror att läkaren sa att det är där man hamnar efter ett tag, 2dl mat per portion :D
Sköt om sig, medans vi i Sverige lever i året då våren aldrig verkar komma hehe
Kram xxx
Jonaz

Maria:

Ser fram emot en bild på dina hemlagade köttbullar ;) eller blir dom kiosklagade? Det är frågan!

Kräm! xxx

Svar: Du ska tro att det kommer nästa vecka <3woohoo
Jonaz

Anette:

Hoppas du får en fin dag! // Kram! :)

Svar: Hoppas nu din nackvärk har flygit sin KOS! Kram!
Jonaz

Michaela:

Åh längtar också till min puréperiod. Men har ca 3 veckor flyt kvar :(

Svar: Snart, bara vänta väldigt snart <3
Jonaz

Sara:

Hahahaja som jag!

Svar: mmmmmmmm köttbullar Sara :D
Jonaz

Kommentera inlägget här: