Första dagen på arbetet!

Var och plockade bort mina agraffer imorse. Skönt att slippa nitarna hehe men attans vad det kliar nu!
 
Distriktsköterskan sa att man skulle ha en bit tejp över vart ärr, för att huden inte ska röra sig så mycket där ärren kommer att bli, det reducerar starka ärr!
 
Glöm inte att tejpa dina ärr!
 
Sedan begav jag mig till arbetet! 
Morgonmässan för personalen missade jag, men kom lägligt till morgonmötet. Alla mina fina kollegor var där! Ah, så skönt att få träffa alla!
 
Sedan kom jag på, äggröran och min fil jag skulle ta med till jobbet hade visst blivit kvar hemma i kylen!
Till min förtjusning fanns det en burk keso i kylen, den blev min räddning!
 
Det blev mycket planering, helgens gudstjänster och nästkommande konfirmandträff!
 
Sedan träffade jag den literaturcirkel jag håller på arbetet, alla kom och det var som om jag inte hade varit borta en dag från arbetet - gosch vad jag saknat dem alla.
 
Sedan var det tid att bege sig hem, stack inom affären för lite mjölk och fil shopping!
 
Väl hemma värmde jag äggröran och skar i 3 köttbullar (små), och åt, kanske lite förmycket! Så svårt nu i börjag för man känner inte någon hunger eller någon mättnad, utan bara samma konstanta tillfredställelse.
 
Fick lite kramp i bröstet, inte något farlig smärta, men snozade bort det med en power nap!
 
Nu blir det lite keso och Star Wars III WOOHOO!
 
 
Pax!
Jonaz
Sara i Uppsala:

Vad skönt att första dagen gick bra! JAg förstår att det var härligt att se alla kollegor igen.

Kommentera inlägget här: