En dag på Nova Lund!

Frukosten bestod av havregrynsgröt, och mellis blev lite fil.
 
Sedan drog jag iväg till Nova Lund, ett köpcentrum för att lunch, shopping och häng med polare!
 
 
Väl där började vi med att äta. Vi tog indiskt. En gryta med kyckling och sallad, ris det skippade jag. Vad som är bra med indisk mat är att köttet är väl tillagat och enkelt att tugga sönder.
 
 
Åt några bitar kyckling och lite sallad, sedan var det stop!
Supergott!
 
Sedan blev det shopping. Faktiskt köpte jag, med gott samvete as-snygga kläder till hösten på MQ.
Två stickade tröjor som är genomskinliga. En ill-gul och en svart, tänkte ett färglatt linne under så blir de fina fisken till hösten. En kavaj till jobbet och en grön t-shirt med skinndetaljer. Allt var på 70% så jag pröjsade 700:- för dessa 4 plagg. Helt ok :D 
Expediten frågade, brukar du handla här - jag tänkte, ser du inte att jag är för fet för era storlekar hehe. 
När handlade jag ett plagg i en ordinär butik senast?, kanske på 90-talet någon gång hahaha Målsättning att ha dessa kläder efter sommaren!
 
Sedan var det fika time - kaffe och vatten!
 
 
Med lite kärklek!
 
Varje dag är ett äventyr! Att få upptäcka sin nya mage och dess funktion! Jag mår så bra!
 
Tack fina A för en skön dag!
We rock!
 
Pax!
Jonaz
 
 
Sarah:

Så härligt att läsa om hur bra du mår Jonaz! Känner mig peppad på min op som närmar sig med stormsteg. Tack för uppmuntrande inlägg! Bara 16 dagar kvar för mig nu, woop woop. Kram!

Svar: Det ska bli så kul att få följa dig efter Sara :DDet är ett äventyr var dag :D
Ångrar inte något, en endaste sekund :D
SÅ gött 16 dagar bara <3
Kram kram
Jonaz

Sara i Uppsala:

Expediten kanske tyckte du var snygg och ville konversera lite? ;-)

Svar: Haha, jasså, hehe
Jonaz

Maria:

Visst ska det bli kul att handla i vanliga affärer !!! så häftigt :)

Kramis

Svar: Ja, hehe. Mycket annorlunda känsla haha
Jonaz

Therese:

YES YOU ROCK!!! Roligt att läsa dina inlägg igen.... haft en jobbig tid men hoppas det vänder men blir som vanligt glad när jag läser hos dig!! Gôtt att det går sååååå bra för dig ;)

Kommentera inlägget här: