Dagens äventyr!

Nu drar vi, eller rättare sagt, vi drog i morse till
 
 
Dagen ska spenderas här med sambo och polare så att jag inte ska behöva sitta och vänta på operationen imorgon!
 
Tänk, idag är det bara
 
 
dag kvar till operation!
 
Pax!
Jonaz
Marita:

All lycka! Både idag och imorgon.

Och spana in eventuella fynd till mig som jag kan norpa åt mig på tisdag när jag far till Ullared :-)

Svar: Jag lämnade en del kvar i affären, ONLY 4 U <3Tack och massor med kramar!
Jonaz

Rebecka:

Hoppas du får en skön och avkopplande (haha eller kanske inte) dag på Ullared.
Imorgon är det äntligen dags för dig att ta steget och jag ville bara önska dig all lycka till!!!
Det kommmer gå kanon.

Kram!

Svar: Tack snälla miss R <3Nu kan jag inget annat än att LÄNGTA tills imorgon <3
Kramar i massor!
Jonaz

Sara:

Hoppas du hittar något fint! Köp små storlekar och inte dina vanliga! ;)

Svar: Absolut!En M blev det! Sjukt förliten, men till hösten vintern kanske (OK det var en rätt stor M hehe)
Jonaz

Marthi:

Snart,snart!!
All lycka imorgon!!
Hoppas du har köpt M i storlek!!För det är det du ska ha!!!
Kram

Svar: JAAAAA! Visst, en tröja i M blev det...Den sparas till hösten!
Kram & tack för att du finns xxx
Jonaz

Sanna:

Åh shoppa lite för mig med!!!!!
Älskar verkligen det där stället!
Äntligen är din stora dag här imorgon! Kommer att tänka på dig och skicka lyckönskningar via tanken till dig!!!! Det kommer att gå jättebra allting!!

Svar: Bamsekramar till dig min vän!Kram Jonas
Jonaz

My:

Kommer att hålla alla tummar för dig! Det kommer att gå toppen, ska du se! Var är det du ska opas?

Svar: Tack snälla My, sitter här med ett lugn. Ska bara Hibiscrubba mig strax :D I simrishamn på Axess Medica. Ska försöka slänga in ett inlägg imorgon efter op. :D
Jonaz

Kommentera inlägget här: