Att glömma det mest grundläggande!

Igår kväll började en lustig smärta komma och gå i bröst och mage. Visste inte om jag drack för fort, eller om det var något annat.
 
Smärtorna satt kvar imorse, de kom och gick. Jag tänkte att det kanske var luft som spökade. Sedan blev jag lite rädd.
 
Men smärtan var ju även nere i buken, nere vid tjocktarmarna, och då kom jag på; Jag har inte varit på toaletten för att göra no.2 sedan dagen innan operationen.
 
Det är inte ovanligt med förstoppning, vi har fått olika typer av mediciner och tabletter, kostintaget är nytt osv. osv.
 
Jag gick på toaletten och gjorde runda 1, det gick bra och det känns bättre.
 
Tänk att jag glömt bort det mest grundläggande - att oxå gå och bajsa!
 
 
Pax!
Jonaz
Frida H:

Jag blev förstoppad för första gången i mitt liv nu med pulvrena. En panikartad känsla.
Vill gärna slippa den igen..

Svar: Jag var inte förstoppad hehe, men glömde bara att gå på toa LOL
Jonaz

Kommentera inlägget här: