Den nakna sanningen...

 
Var osäker på om jag skulle våga lägga ut dessa bilder på bloggen. Men jag rådfrågade mina fina vänner i tjockisfamiljen, och de gav mig grönt kort!
 
Här är det 40 kilos skillnad på bilderna. Tänkte att nästa visning blir om 10 kilo. Tiden har bara flugit förbi, dessa bilder gör denna resa mer verklig när man inte bara försöker känna sitt resultat, utan verkligen kan se det också!
 
Till sist - till min fina tjockisfamilj på Facebook - JAG ÄLSKAR ER! xxx
 
Pax!
Jonaz xxx
 
 
 
 
Kategori: Jag
Sara i Uppsala:

Vilkenskillnad! härligt!

Svar: <3 Det är ljuvligt!
Jonaz

michaela:

Ojoj snygging där ;)
Ser riktigt bra ut. Bra jobbat! :-D kram

Svar: Puss & tack söta du xxx
Jonaz

Anna:

Kärleken är besvarad!
Fantastiskt resultat. Du är både ett föredöme och inspirationskälla.
Kramar!

Svar: <3 Tack fina du!
Jonaz

Marthi:

WOW WOW WOW!!!!! Du ser fantastiskt ut!!
Vilken skillnad!!!
Din lycka lyser igenom!!Är så glad över dig!
Puss o Kram

Svar: Ja, det är riktigt gott-mos hihi, ska tokshoppa på tisdag, lite nya sommarkläder behövs! kram kram xxx
Jonaz

Maria:

WIHOOO! så jäkla bra jobbat, du ser toppen ut ! grattis :)

Kram :)

Svar: Tackar tackar :D Kram kram xxx
Jonaz

mullfia:

Var bara tvungen att kommentera här fast jag kommenterat i vår fina fajsbok-grupp; WOW!

Hanna:

WOW! Vilket kanonras! :D

Svar: Ja det e helt sjukt, och as-kul :D xxx
Jonaz

Kommentera inlägget här: