Tidningen Metro

Idag ringde en journalist från tidningen Metro och ville göra en intervju om min GBP operation. Han hade läst min blogg och ställde bra och relevanta frågor!
Sedan fick jag träffa en fotograf i folketspark i Malmö. Ska bli spännande att se vad som kommer att publiceras! Hoppas att det kan hjälpa någon på traven!

Pax!
Jonaz

My:

Å, vad spännande! Jag ska hålla utkik! Mår du bra förresten? Funkar allt bra?

Svar: Allt funkar bra! Dock funkar inte ris eller för mycket fet mat för mig. Får akut sov-attack och blir så dålig i magen. Annars är det fina fisken!
Jonaz

shadaim12.wordpress.com:

Ååh vad roligt, grattis till dig =) kram

Svar: Kram <3
Jonaz

anette johansson:

Trevligt!
Grattis // Kram

Svar: Hihi, vi får väl se hur det blir, bra hoppas jag!Kram xxx
Jonaz

Marthi:

Vad kul!!
Det vill jag läsa :)
Kramar i massor :)
Hemma i en regnig Kronoberg ;)

Svar: Åh, du är hemma nu :D Ingen vidare vår än så länge. Kram kram
Jonaz

Maria:

Vad spännande ! Det vill jag med läsa :) hojta till när artikeln kommer med i tidningen :)
Kramis

Svar: Länkar på bloggen när det kommer ut hihi
Jonaz

Kommentera inlägget här: