Största dumpen so far!

Var på kinarestaurang. Beställde en omelett med räkor!
 
Var noga med att äta sakta och försökte ögonmåtta att inte få i mig mer än ca 1 1/2 dl i mängd.
Min kompis hade beställt en rätt med tillhörande ris, och jag blev nyfiken på att testa riset. Tog enbart en matsked. Jag har en kompis som har gjort samma operation och hon kan inte äta ris för att det känns som om det fastnar i matstrupen.
 
 
Det bara smällde till, fick en akut sömnattack. Blev så trött att jag inte kunde fokusera på samtalet med min polare, gäspningarna bara kom och det känndes som om jag inte sovit på en vecka och tagit en grogg på detta!
 
 
Jag smet in på toa, satte mig på toastolen, satte benen upp mot väggen och vilade i ca 10 min. Sedan gick det över och jag var pigg och kry som om inget hade hänt.
 
Jag vet inte om det var riset, eller att jag råkat äta förmycket av omeletten. 
 
Jag vet att många dumpat på värre sätt, och "so far" har jag varit väldigt förskonad!
 
Pax!
Jonaz
Marita:

Det är inte så sällan en nackdel med roliga tillställningar med god mat. Sömndumpa när andra slår klackarna i taket... Trist!

shadaim12.wordpress.com:

Herre min skapare vilken tur att du kunde in på toa å fixa biffen.
kram kram

m:

De där är den enda for av dumpingen jag har fått är att jag blir skit trött!! Som om man inte skulle sovit på en vecka minst.

Kommentera inlägget här: