Tjockisfamiljen på Facebook :D

Camilla har startat en grupp på Facebook som heter ”Tjockisfamiljen”. Jag citerar Camilla:

"Hörni, jag har skapat en dold grupp på Facebook för oss där vi kan prata lite mer privat och boka träffar och sådär. Alla som har gjort en operation, ska göra en operation, vill få ur sig lite funderingar eller helt enkelt bara känner för lite virtuell kärlek är välkomna – såklart!

Lägg till mig på Facebook: Camilla Hedberg Feiler så stoppar jag in er i gruppen direkt :)"

Detta är en sluten grupp där vi i lilla Tjockisfamiljen kan ge och få lite virtuell kärlek och pepp, boka träffar och prata om allt mellan himmel och jord, operation och fläsk, vikt och hets, resultat och biverkningar, funderingar och problem.

Ordningsregler för gruppen:

- Här är vi snälla mot varandra, att ifrågasätta någon/något är självklart ok, men det görs på ett schysst och trevligt sätt.

- Det som sägs i gruppen stannar i gruppen. Eventuella bilder får inte användas utan upphovsmannen eller -kvinnans tillåtelse.

- Gruppen existerar, men dina arbetskamrater eller dina vänner behöver (och ska) inte veta VILKA som är medlemmar och vad som sägs. Ingen ska således lämnas ut: varken i cybervärlden eller "IRL".

- Den som beter sig på ett otrevligt sätt eller på något annat sätt bryter mot gruppens regler kastas genast ut med valkarna före.

 

Pax!

Jonaz

Marita:

Skulle så hemskt gärna vara med i Tjockisfamiljen!

Haken är bara att för ett par år sedan gick jag ur Facebook, och trivs alldeles utmärkta med det. Vill inte tillbaka till det där.

Ska jag nu gå med i FB igen, kanske utan att skaffa några "vänner", och bara existera på forumet för medlemmarna i Tjockisfamiljen..?

Kanske...

sanne:

Åh va kul, kanske något jag får fundera på att gå med i :D

Svar: Ja det tycker jag absolut att du ska :D
Jonaz

Micke:

Här kommer en något nojig fråga:
Syns det att jag är med i gruppen om jag går med? Alltså kan mina vänner eller andra se den på min sida?

Har precis klivit över tröskeln med acceptans och allt det där. Inklusive tid för operation.
Kul förresten att se en kille. Tycker det är mest tjejer som syns i GBP-sammanhang. =)

Kommentera inlägget här: