Planer för en ny garderob....

Jag är så glad för min viktminskning så jag inte kan sätta min glädje i ord :D
 
Men alla mina kläder i min garderom är nu förstora.
 
Vet ni hur dum man ser ut i ett par tok-stora jeans och en cool t-shirt som nu ser ut och hänger på kroppen som ett sladdrigt nattlinne. hihi
 
 
Vad ska man göra - JO - Varför inte dra till ULLARED :D
 
 
Planen är att köpa en liten sommargarderob, en som inte kostar skjortan och som man kan med gott samvete känna blir till att skänka till MYRORNAS i höst då de blivit förstora.
 
Bilder kommer, får hålla tummarna att fynden imorgon blir många!
 
Pax!
Jonaz
 
Kategori: Jag
Marthi:

Du kommer att hitta massor med kläder du vill ha,jag lovar att det blir ännu värre sen när du har gått ner ännu mer!! :D Vilken lycka men plånboken blir inte glad :) ha ha.
Nyfiken på vad du har köpt!!
Kramis <3

Svar: Åh det var så kul...kläder och massor av saker man inte kan leva utan. Kram kram xxx
Jonaz

Kommentera inlägget här: