Min passion - KAFFE

 
Det negativa:
Stör sömnmönstret - ICKE! Jag sover som en baby var natt!
Att man ser hallucinationer - ICKE! Eller hur var det nu med den där gröna tomten jag såg igår? Hihi
Blodtrycket kan öka - Mitt är på väg att stabiliseras - så detta är inget problem!
Tappar upptaget på B-vitamin, kalcium, järn och zink. Finns ju tillskott att äta :D Inga problem.
Tänder blir gula. Aj, det e ju inte så kul iofs! Blekning nästa!
Halsbränna kan uppkomma. Men det har jag inte.
 
Summa summarum - Det e helt ok att hinka i sig kaffe :D
 
Pax!
Jonaz
 
 
Marita:

Kaffe har stor betydelse. Särskilt för människorna i min tillvaro. De märker av om jag inte får det kaffe som min kropp behöver. Livet blir för dem bättre med mitt kaffe.

Svar: Haha, jag säger Amen till detta!
Jonaz

Kommentera inlägget här: