Jag döper dig.....

Det är inte ovanligt att de opererade magarna får ett namn eller smeknamn som bygger på de namn som har namnsdag den dag då man opereras. Mina namnsdagsbarn igår var MARIANNE & MARLENE. Marlene är en sammandragning av den bibliska karraktären Maria från Magdala. Därför döper jag min mage till äMäM - precis som det låter när man uttalar två "M".
 
 
Pax!
Jonaz
Marthi:

Ha ha,du är för rolig!!
Och tänkt att jag gjorde bort mig :) jag skrev tjej....ha ha....men det bjuder jag på :)
Jag är lycklig för din skull,för att det har gått lika bra som för mig.Och din mage,den ser lika fin som min,ha ha :).Fast min har inget namn,än.
Förrästen...ja..hörde inte ditt vrål nej...men din glädje och lycka känns enda hit ! För jag vet hur det är.
Allt blir lättare ska du se <3
Kram,min vän!!

Svar: Ja, jag går bara och njuter. Det är så GÖTT!Är så ....helt enkel....glad :D
Miljoner kramar till dig!
Jonaz

Sofia:

Oh vad roligt att se att du gjort det! Hur gick det och hur kändes det? Jag har inte alls ont efter, hade du? Massa kramar <3

Svar: Nej, jag har mått som en prins. Haft kul med min trevliga granne på sjukhuset. En kille några år yngre än mig. Det är bara gaserna som tar tid för mig att få ut, men det kan man ju lätt leva med. Jag har varit uppe på benen sedan uppvaket, mår prima. Sovit två timmar nu, man sover lite konstigt på sjukhuset, men haft en smärtfri natt. Jag kan inte riktigt fatta att det är gjort :D.Idag dricker jag vätska kontinuerligt, men ska gå in på schemat imorgon!
Kram kram Nu är jag här! Äventyret börjar <3
Jonaz

Sara i Uppsala:

Åh, vilket fint namn! :-) Välkommen till världen äMäM!

Hoppas gasen släpper snart!

Svar: Jag jobbar på det hahahaha
Jonaz

shadaim12.wordpress.com/:

När är dopet? ;)
kram

Svar: Sugen på fest :D Kram <3
Jonaz

EllinorO:

hahaha Ämäm
varför inte som godiset mandm?

Svar: Hahaha, du är helt underbar miss E.Hoppas allt är bra med dig <3 Tänker på din resa just nu och jag följer din resa! Ta hand om dig xxx
Jonaz

Kommentera inlägget här: