Woohoo - den som INTE söker han finner!

Då jag förra helgen tok rensade mina garderober och varenda vrå i hallen var det något som jag saknade!
Var var mina nyinköpte Converse? De jag köpt till våren (som känns fortfarande långt borta). Det var som om de bara gått upp i rök!
 
Jag funderade på om jag kunde förlagt dem någonstans? Var jag och fikade efter inköpet av dem? Minns inte - då det var ett bra tag sedan de inhandlades.
 
Det var väl bara att inse att de måste ha trollats bort någonstans (troligtvis av mitt slarv). 
 
Men så hade jag besök här hemma. I vardagsrummet har vi ett stort bord med plats för 12 personer. Råkade dra ut en av stolarna, DÄR LÅG DE :D
 
 
Javisst. Jag hade ju provat dem direkt när jag kommit hem med dem, sedan troligtvis lagt dem på stolen och glömt bort dem.
 
De är hemma hos pappa igen :D
 
Till VÅREN: Jag är redo för dig nu :D
 
Pax!
Jonaz
 
Marita:

Känner igen mig i det där. Det sägs vara ett av kriterierna för diagnosen ADD. Kanske bör jag kolla upp resten av diagnoskriterierna också.

Svar: Detta är inget ovanligt när det kommer till mig! Förvirrad - men glad!
Jonaz

Kommentera inlägget här: