Vill du att jag ska länka DIG?

DU DÄR!
 
Jag läser och följer din blogg! Ibland skriver jag även kommentarer till dig!
Jag är glad att jag föjer dig och få ta del av Din resa som ger mig inspiration att stå mitt i min egen färd mot operationen. Dina erfarenheter hjälper och jag önskar att fler kunde ta del av ditt kloka!
 
Jag länkar gärna era bloggar på min sida! Så andra också kan ta del av er inspiration.
 
Ge mig ett mess om du vill att jag ska länka DIG!
 
Pax!
Jonaz
Matilda:

Justfan, jag har ju också en länklista - dit ska ju du !? :D
Länka på om du vill :) Alltid kul om någon kikar in :)

Svar: Consider it done :D Ha en skön helg!
Jonaz

Angie:

Länka mig gärna www.angiesviktresa.blogspot.se

Svar: Fixat :D
Jonaz

Sanna:

Länka mig gärna!!! Så att man kan hjälpa andra:)
Ska också göra en länklista idag tror jag :D

Svar: Fixat....ha det bra och en skön helg önskar jag dig :D
Jonaz

Sara:

Du får gärna länka mig! :)

Svar: Fix färdigt!
Jonaz

Marita:

You are most welcome!

Svar: Du är inlagd :D
Jonaz

Shadaim12.wordpress.com:

Du får gärna länka mig.

Svar: Fix färdigt! :D
Jonaz

My:

Lägg gärna till mig i listan :)!

Svar: Fixat :)
Jonaz

Kommentera inlägget här: