Vilken skön söndag!

Jag och polare drog iväg till Fyndbörsen för att erövra ting och prudukter vi inte kan leva utan!
 
Bästa polaren köpte mascara, puder, nattcreme och brunkräm. Själv hittade jag en nattkräm, får väl börja smörja skinnet nu om vikten börjar gå neråt så huden får lite omsorg och kanske hänger med.
 
Sedan hittade jag ett mobilskal till min mamma. Hon visste vad hon ville ha, men färgerna var duktigt begränsade, så det blev ett vitt!
 
Sedan hade vi picknick korgen packad, men solen värmde inte så pass bra som vi trodde. Det var riktigt kallt även i solen, så vi tog oss hem till min polare och intog kaffe i varsin soffa. En underbar eftermiddag och kväll :D
 
Nu blir det lite tvätt och en provkörning av diskmaskinen...den verkar läcka! Lite läskigt, vill inte leva utan den - höhö!
 
 
Pax!
Jonaz
A:

Brunkräm?? Foundation- pleeaase!

Svar: OKI en kräm som e brun och är en foundation hehe
Jonaz

Sofia:

Oh vad mysigt det låter, om krämer fungerar får du gärna berätta mera om den! Min hud är ju så jätte fast kan jag ju säga haha =)

Svar: Min hud oxå, än så länge...men det är svårt, jag är ju så oerfaren vad det gäller ALLT som finns i en kosmetika-butik hehe
Jonaz

Kommentera inlägget här: