Vi lever av och med förändringar!

Chefen ringde. Han ligger i influensa! Fick omstrukturera hela dagen, ta lite möten för honom både idag och imorgon. Stackarn, han har oxå fått en manlig förkylning - vilket jag kan LOVA är en nära-döden-upplevelse!
 
 
Nåväl - hoppas han kryar på sig den stackaren LOL.
 
Jag läste på en blogg om en tjej som börjat arbeta bara några dagar efter sin operation. Förvisso hade hon dumpat en dag och fick ta sig hem och vila bort den. Sedan var det prima liv igen. 
Hur har NI gjort när ni dumpade på "olämpliga" ställen efter er operation?
Jag har 40minuters bilfärd till arbetet, inte kan man väl sätta sig och köra hem i bil när det slår på? Vad gjorde/gör ni när ni dumpar där man inte bara kan gå undan och lägga sig ett tag?
 
Det är lite av dessa praktiska frågor som surrar i  mitt "flyt-sinne" just nu.
 
Nej nu ska det skakas en kaffe-shake innan jag drar till nästa stop på min turné!
 
Idag är det bara
 
 
dagar kvar till operation!
 
Pax!
Jonax
Therese:

Jag har inte dumpat en enda gång trots nåt litet fusk och nya mattester så tror jag har lite tur på den fronten. Mår illa (ibland?) av mjukt bröd och har som tur är ensoffa att lägga mig på på jobbet om det skulle behövas. Hoppas verkligen du slipper dumpa i tid och otid men har inget bra förslag!

Svar: Är lite orolig för detta med dumpning. Men tänker ett steg i taget :D
Jonaz

Kommentera inlägget här: