Tillbaka in i garderoben!

Så, efter gårdagens stora arbete med att rensa ut kläder och storlekssortera, så är det nu bara sommarkläderna kvar!
 
Jag har dubbla känslor när det gäller sommaren! 
Jag älskar havet, bada och njuta av de sena varma kvällarna. 
Sedan är det ett rent h-vete att arbeta med denna kropp i värmen. Svettas jämt, ta med extra kläder så man svettas igenom. Alltid vilja ta en dusch, och där mitt i offentligheten står man och bara försöker låtsas, att om jag tänker bort att det bara rinner svett och håret börjar bli blött, Så märker nog ingen annan detta heller.
 
Dock har svettningarna blivit mycket värre sedan jag fick blodtrycksmedicinen, även i lugna och svala stunder kom svettanfall som en biverkning. 
 
 
Det ska bli så spännande att möta denna sommar! Förhoppningsvis utan blodtrycksmedicin och med ett X antal kilo lättare...Vi får se!
 
Idag är det 
 
 
dagar kvar till operation!
 
Pax!
Jonaz
Kommentera inlägget här: