Stressig dag!

 
Vilken stressig dag det varit.
Mörjade morgonen med samling & gemenskap på jobbet. Sedan personalmöte då The Boss är sjuk. Efterföljt med små möten. Nu har jag planerat helgen för våra ungdommar, ska själv bara vara med dem på fredag för som sagt OM DU NU MISSAT DET så drar jag med sambo till Stockholm lördag morgon.
 
Kommer att njuta i Friends Arena och se Melodifestivalen. Sedan blir det shopping och träffa polare för hela slanten ända fram till måndag kväll!
 
Kommer nog att sända ett och annat inlägg under helgen.
 
Trots stressig dag på arbetet som kommer att sluta sent idag, har jag varit duktig och tagit med mig shaker och flytit medans jag jobbat undan dagens bravader!
 
Tänk, idag är det bara
 
 
dagar kvar till operation!
 
Pax!
Jonaz
Sara:

Men åh, vill veta vad du jobbar med! Du har säkert mitt drömyrke.... Tror jag!

Svar: hehe, kanske det! Well, i något forum där det bara är vi så ska jag viska hehe
Jonaz

Kommentera inlägget här: