Status 26 mars 2013

Startvikt: 158kg
StartBMI: 49,3
 
Flytveckorna:
Vecka 1, 13/2-2013: -5.3kg, -1,6 i BMI
Vecka 2, 19/2-2013: -1.8kg, -0,6 i BMI
Vecka 3, 26/2-2013: -2,7kg, -0,8 i BMI
Vecka 4, 5/3-2013: -1,4kg, -0,5 i BMI
Vecka 5, 12/3-2013: -1,4kg, -0,4 i BMI
Vecka 6, 19/3-2013: -3kg, -1 i BMI
Vecka 7, 26/3-2013: -0,5kg, -0,1 i BMI
 
TOTAL VIKTNEDGÅNG: 16,1 kg
 
JUST NU!
Vikt 141,9 kg
BMI 44,3
 
Kan inte hjälpa att man är lite besviken, enbart 0,5kg ner i vikt. Har följt allt flyt till punkt och prickar. Men visst, kroppen kanske behöver hämta andan :D
 
Pax!
Jonaz
Frida H:

OJ, vad du har varit duktig Jonas!!!
Vad många kilo du förlorat men visst, jag kan förstå din besvikelse att sista veckan så blev det mindre. Men är det inte lite pga nervositeten tror du? Våra kroppar är ju inte dumma och din hjärna kanske tror den ska spara på lite depåer.

Hade man haft dina resultat i handen och vetat att det skulle bli så hade jag kunnat äta lite påskmiddag (är faktiskt lite ledsen över det) med mina tjejkompisar nu på fredag, plus att de hade velat ta ut mig för en utekväll då jag blir både barnledig och jobbledig (det är antingen eller de andra helgerna, aldrig båda två) nästa helg. För att fira mitt beslut.
Skitbra jobbat!!

Kram

Svar: Tack du söta! Ja, det var inget vidare kul att dra till Stockholm på melodifestivals finalen :D Ingen öl, inget vin...enbart flyt! Dock promenerade vi av bara den då det shoppades tre dagar i rad hehe.Jo, kroppen är ett mysterium. Men får väl sattsa järnet nu, 1 1/2 vecka kvar till op. Tänk om man kunde gå ner 20kg innan, det hade varit jämt och bra!
Kram kram
Jonaz

Anette:

Ja , duktig är du verkligen! Ha en bra dag ! // Kram

Svar: Tack min vän <3
Jonaz

Madde:

Jätte bra gjort :)

Svar: Tackar. Kom i ett par jeans igår som jag aldrig trodde jag skulle kunna ha :D Får satsa på en fitnessrumpa till beach 2014 :DSköt om sig!
Jonaz

Kommentera inlägget här: