Provtagningsmorgon

Ska alldeles strax ta en sväng om vårdcentralen för att ta blodprov. Ska ta reda på vilken blodgrupp jag har, info som ska lämnas in innan operation.
Man borde kanske veta denna info om sig själv! Men jag har inte en susning!
 
 
Sedan blir det avfärd till jobbet. Ska bara sitta på kontoret idag. Några möten kommer det att bli, men jag ska inte behöva turnera runt idag. Behöver få lite tid för förberedelser gällande påskhelgen!
 
Tänk idag är det bara
 
 
dagar kvar till operation!
 
Pax!
Jonaz
Frida H:

Jag blev ombedd att ringa så snart som möjligt för att ta alla mina blodprover. Eller det är bara just blodgrupp du ska få reda på idag?
Och tack för att du påminde mig! Jag måste ringa och boka tid, då jag måste med stor sannolikhet ta ledigt från jobb för detta.

Svar: Hehe, bra att vi kan påminna varandra LOL Det var bara blodgruppen idag. Det sista inför operationen!
Vilken resa detta är! Både spännande och lite svajjig :D Men det är nog precis så det ska vara!
Ha det bäst!
//J
Jonaz

\majja:

Hej hopp! Kul att läsa lite om din resa... spännande!! Du har en fantastisk tid framför dig, men en rätt jävlig och rälig sådan också.. *hua* ;-)
Addar dig i min RSS, så jag kan hålla lite koll på dig. (Tänker läsa ikapp när jag har lite tid över.)

Svar: Alltid kul med nya bekanta...och du har en jättefin och bra blogg. Jag njuter av allt ditt kloka!Ha det bra1
//J
Jonaz

Kommentera inlägget här: