Hmmmmm

Det varnas för vädret imorgon!
 
Får väl se imorgon om jag ta mig till Simrishamn! Vill ju INTE missa andra besöket inför operationen!

Så här står det på SMHI:s sida:

Varning klass 2 snöfall som kan ge kraftig drivbildning

Österlen: Från natt mot tisdag snöfall i kombination med frisk eller hård ostlig vind med mycket hårda vindbyar. Under tisdagsdygnet väntas 15-25 cm snö och risk för kraftig drivbildning. Under onsdagen fortsätter snöfallet med lägre intensitet samtidigt som vinden långsamt avtar.

 

 

Pälsmössa på så kanske det ska fixa sig imorgon!

Pax!

Jonaz

Angelica:

Men neej! Ett par nya sådan skor kan du ju inte slarva bort ??
Hehe, lycka till med sökandet! :)

Nepp, jag har inte tagit någon hjälp med träningen. Har dock funderat på det flera ggr och gör fortfarande. Tror att en PT är bra, åtminstånde när man ska komma igång ordentligt.
Jag har pratat med mycket folk och läst mycket på nätet för att få lite tips och ideér :)
Är otroligt glad över att jag kommit igång med träningen, det gör gott för både kropp och själ :)

Du, ta det lungt på vägarna imorgon å dra pälsmössan långt ner över öronen. Det ser INTE ut att bli något vidare mysigt väder!

Angelica:

Missade visst en fråga..

Nepp, jag har inte alltid tränat. Har haft kortare perioder i mitt liv då jag tränat lite, men det har inte varit varat länge. Utan någon kondis så gav jag mej ut i full hastighet för att springa, men fick ge upp ganska så fort, eller väldigt fort. Å då blev jag typ bortskrämd ifrån det, eftersom det var så jobbigt. Så det är något jag lärt mig nu. Att ta det lungt i början så man inte uppever träningen som pest och pina.
Samma gällde gymmet, blev fruktansvärt uttråkad där. Så det höll inte heller i längden.
Så det har jag med lärt mig, att hitta en träningsform som man tycker är kul. Det underlättar såå mycket. Ser fram emot varenda träningspass numera, det känns inte jobbigt att åka, å det är så det ska vara. :)
Så, ha kul och skynda långsamt!
Oj, vilket långt svar det blev på en kort fråga :)

Svar: Tänkte själv att jag skulle börja själv, leka fram och hitta det som passar mig själ. Styrketräning älskar jag, men kondition blir jag så lätt uttråkad på :DTänkte sätta upp lite viktmål och tänkte att man kunde ta en PT längre fram och skräddasy träning efter kroppens förändring!

Tro mig! Jag sover nog i pälsmössan ikväll hehe!

Ha det bäst!
Jonaz

anette johansson:

Lycka till!
:D

Svar: Tack du min vän!Spännande värre lol
Jonaz

Kommentera inlägget här: